Betala med Klarna
Hur fungerar kampanjen "Köp nu, betala i X månad?"
När du väljer att betala din faktura med kampanjen Köp nu, betala i X månad innebär det att du får skjuta upp din betalning, räntefritt, till nästa månad* för en uppläggningsavgift på 39 kronor.Det vanligaste är att fakturan skickas till den mejladress du anger när du gör ditt köp, men i vissa fall skickas den via vanlig post eller följer med i paketet (beroende på vilken butik du handlat hos). Du får din faktura samma månad som den ska betalas med förfallodatum i slutet av månaden. Vill du inte betala hela beloppet på en gång så erbjuder Klarna dig möjligheten att dela upp din betalning. Mer information om det hittar du på fakturan eller på Klarnas hemsida.
Om du redan har ett Klarna-konto med pågående delbetalningar kommer ditt/dina kampanjköp hamna på samma kontofaktura. Skulle du sakna din kontofaktura den 25:e aktuell månad är du välkommen att kontakta Klarnas kundservice via telefonnummret 08-120 120 10 så hjälper de dig med betalningsuppgifter.
Faktura och 30 dagars betalningsvillkor för 0 kr
Vill du få hem dina varor innan du betalar för dem kan du helt kostnadsfritt välja faktura som du har 30 dagar på dig att betala. Fakturan aktiveras först när paketet skickas från vårt lager. På Klarnas hemsida eller med Klarnas app kan du enkelt betala din faktura eller förlänga betalningstiden om du behöver.Vill du läsa mer om Klarnas betalningsalternativ hittar du relevant information på Klarnas hemsida!
* Förfallodatumet infaller 28 dagar räknat från dagen butiken skickar din beställning och anges på en kontofaktura som skickas till din e-postadress.
Klarna appen - Håll koll på betalningarna var du än är
Har du hittat något som du bara måste ha? Men som du inte kan betala genom Klarna. Lugn, nu kan du det. Direkt i appen. Fakturan betalar du lika enkelt. Och du blir dessutom påmind om både leveranser och när det är dags att betala.Visste du förresten att de som väljer att betala via Klarna-appen minskar risken att missa sin betalning med hälften. Skulle något bli fel är det bara att skicka tillbaka det. Hur? Ett klick så är returen rapporterad, vi fryser betalningen och du skickar tillbaka produkten. Smidigt, eller hur?
Självklart finns även Klarna på plats för att svara på dina frågor. Även om du vaknar mitt i natten och kommer på något du bara måste få svar på. Klarnas chatt är öppen 24/7, varje dag, året runt.

